نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم طی دو سال گذشته با انجام اقدامات زیربنایی اساسی در حوزه انتخابیه اش جزو طلایه داران روند رو به رشد نهبندان و سربیشه به حساب می آید.

مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم عزاداری که در شهر شوسف با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد به اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم طی دو سال گذشته در استان و به ویژه حوزه انتخابیه اش اشاره کرد و اظهار داشت: اقداماتی که در نهبندان و سربیشه برای قرار گرفتن این دو شهرستان بر روی ریل توسعه و آبادانی در حال انجام است نسبت به گذشته با سرعتی بیشتری دنبال می شود.

وی با اشاره به روحیه مردم داری، تلاشگری و پیگیر بودن استاندار در امورات مختلف خراسان جنوبی گفت: به واسطه توجه ویژه رئیس جمهوری به نهبندان و سربیشه شاهد وقوع تحولات بزرگی در این دو نقطه از خراسان جنوبی به ویژه در حوزه زیربنایی هستیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به روند رو به رشد و تسریع در احداث باند های دوم محورهای نهبندان – بیرجند و سربیشه – ماهیرود اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده به خصوص شاهد تسریع در روند احداث محور نهبندان – شوسف هستیم که همین پیگیری ها منتج به انتخاب پیمانکار و افزایش اعتبار به این قطعه از شریان مواصلاتی بیرجند- نهبندان شده است.

نخعی  با اشاره به عملیاتی شدن بیمارستان محلی شهر شوسف  گفت: این بیمارستان جزء مصوبه های سفر رئیس جمهوری به نهبندان بود که عملیاتی شد.

وی عملیاتی شدن پست برق ۴۰۰ کیلو ولت شهر نهبندان و ۱۲۵ کیلو ولت معدن شاسکوه، کلنگ زنی طرح انتقال گاز از دو راهی دشتک به نهبندان و سربیشه با  اعتبار ۸ هزار میلیارد تومان را از جمله پروژه های زیربنایی اعلام کرد که عملیاتی شدن آن به طور حتم توسعه شهرستان های حوزه انتخابیه اش را در پی دارد.

دبیر فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی در پایان خواسته هایش را هم ایجاد شهرک کارگاهی در شوسف، تسریع در روند احداث بیمارستان محلی و احداث میدان ورودی این شهر عنوان کرد.