?”روز جمهوری اسلامی جزء مهمترین و پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روز‌های تاریخ ماست”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

?دوازدهم فروردین ماه در تاریخ سراسر شکوه کشور عزیزمان، برگ زرینی از افتخارآفرینی های ملتی است که به دنبال عینیت بخشیدن به حکم شریف خداوندگار در قرآن کریم؛ “إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ” ، در انقلابی عظیم به دنبال استقلال خود از یوغ استثمارگران جهانخوار و آزادی از قید و بندِ مستبدان و خودکامگان بودند.
?ملت شریف ایران از هر قوم و نژاد و جنسیت و دین و مذهب، در اتحادی ناگسستنی و در پیوندی جاودانه، با تکیه بر شریعتی بی مثال و به پشتوانه اصل مردمسالاری دینی، نهال پرثمری را در اسلامی ترین سرزمین دنیا کاشتند که طی این ۴۵ سال گذشته در برابر همه تندبادها ایستاد و در مقابل همه بدخواهی ها چنان قد برافراشت تا این روزها شاهد و ناظر اشاعه پیام استقلال طلبی و آزادیخواهی جمهوری اسلامی در جای جای کره خاکی باشیم.
?یوم الله دوازدهم فروردین ماه، همان روزی است که با ابطال افسون ساحران و خناسان، به جهانیان ثابت کرد در عصر حاضر و در هنگامه جولان و قدرت نمایی “ایسم” ها، این تنها نظریه جمهوری اسلامی است که به پویایی و همه گیری دین مبین اسلام کمک کرده و آن را از گزند آفات و بلیات محفوظ نگاه داشته است.
?اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده که به همت مردم، بر اصل” جمهوری اسلامی، نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم” مهر تأیید زده شد، عزت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه همراه نظام در خراسان جنوبی را از درگاه ایزد منان خواستارم و امید آن دارم که با عنایت حضرت پروردگار، ضمن تحقق سیاست های دولت سیزدهم در راستای تمکین به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالی که عنوان “مهار تورم، افزایش تولید” را بر خود گرفته، شاهد رونق هر چه بیشتر در اقتصاد کشور، گشایش در سفره های مردم و کوتاه شدن دست دشمنان از دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم ، و به راستی که “إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم/ اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد”! (آل عمران، آیه ۱۶۰)

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور