?استاندار خراسان جنوبی از افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در استان خبر داد و گفت: در سفر دوم ریاست‌جمهوری ۱۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و جدید پیش بینی کردیم.
جواد قناعت اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های هیأت های ورزشی استان، حرکت نوین و جدیدی است و بعد از ۱۲ سال شاهد همایش خوب و مفرح هیأت های ورزشی در استان هستیم که هم توانمندی های ورزشی معرفی و هم استعدادها شناسایی می شود.
?استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جشنواره از افراد موفق حوزه ورزشی که موجبات افتخار در کشور و استان هستند یاد کردیم، افزود : نگاه دولت سیزدهم هم به موضوع های ورزشی مثبت و خوب بوده است.
?قناعت افزود: در دستور کار ما است تا در دهه فجر امسال حدود ۳۰ پروژه ورزشی را به افتتاح برسانیم در سفر دوم ریاست‌جمهوری ۱۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و جدید پیش بینی کردیم.
?استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۴ درصدی اعتبارات عمرانی در بخش ورزش هستیم.
?وی تصریح کرد: با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان بر پروژه های نیمه تمامی متمرکز شده ایم که مدت زیادی شروع و روی زمین مانده اند، لذا چندین پروژه افتتاح شد و چندین پروژه هم در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.
?وی در پایان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، بعنوان هدیه برای هر هیأت ورزشی اعتباری در نظر گرفته ایم، تا با همدلی و فضای مثبتی که بین هیأت ها وجود دارد، کارها انجام شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور