مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی که یکی از نجیب‌ترین، فعال ترین و با مسئولیت‌ترین حوزه‌های رسانه‌ای را دارد نگاه رسانه‌ها رسیدن به نقطه توسعه و تحکیم ارزش‌های انقلاب است.

ناصر نبی‌زاده صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: در خراسان جنوبی حوزه رسانه سابقه طولانی دارد و همچنین سابقه نشر روزنامه در استان نیز قدیمی است.

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل استان خراسان جنوبی ۱۱ نشریه در سطح منطقه فعال بوده است افزود: در حال حاضر ۱۰۹ نشریه در استان فعال است.

مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی همچنین از وجود ۶ روزنامه، ۱۳ هفته نامه، ۱۰ دو هفته نامه، ۲۴ ماهنامه، ۲-۳ دو ماهنامه، ۲۳ فصل نامه، ۸ دو فصل نامه و ۲۲ پایگاه خبری در خراسان جنوبی خبر داد.

نبی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر همه شهرستان‌های استان به جز شهرستان خوسف دارای نشریه هستند تصریح کرد: تلاش ما بر این است در شهرستان خوسف نیز نشریه راه‌اندازی کنیم.

وی از فعالیت ۴۱ سرپرستی نشریات ملی و خبرگزاری سراسری در خراسان جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا خراسان جنوبی وضعیت رسانه‌ای خوبی دارد.

مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی یادآور شد: اصحاب رسانه، مدیران و سردبیران استان با تمام مشکلاتی که از نظر اقتصادی و فعالیت حرفه‌ای خود دارند مجدانه در این فضا فعال بوده و تلاش می‌کنند تا ارتباط شایسته و مناسبی بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.

نبی‌زاده اظهار داشت: در خراسان جنوبی که یکی از نجیب‌ترین، فعال‌ترین و با مسئولیت‌ترین حوزه‌های رسانه‌ای را دارد نگاه رسانه‌ها رسیدن به نقطه توسعه و تحکیم ارزش‌های انقلاب است و رسانه‌های استان کوشش فراوانی در همه زمینه‌ها دارند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله