#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی گفت: حمایت ویژه مدیران لازمه سرعت بخشیدن به روند کار سرمایه‌گذاران در استان است تا پروژه‌های بخش خصوصی با سرعت قابل قبول پیش برود.

جواد قناعت روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید کاشی ساختمانی کفی پرسلانی در شهرستان خوسف اظهار داشت: درخواست ما از مدیران این است که پای کار باشند و با ارائه حمایت‌های لازم، شرایط را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تسهیل کنند تا در روند اجرای کار با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: چنانچه مدیران همراهی داشته باشند و در صورت بروز مانع در مسیر اجرای کار، خیلی سریع نسبت به رفع آن اقدام کنند، اجرای پروژه‌های بخش خصوصی با سرعت قابل قبول خود پیش می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امیدواریم کارخانه تولید کاشی خوسف با حمایت مدیران در کمتر از ۲ سال پیش‌بینی شده، به بهره‌برداری برسد و بتواند در اشتغال منطقه نقش ایفا کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اقداماتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، تعالی و پیشرفت بیش از پیش را برای ایران اسلامی شاهد باشیم.

استاندار خراسان جنوبی که روز چهارشنبه برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی به شهرستان خوسف سفر کرد، در آیین کلنگ‌زنی این ۲ واحد تولیدی در محل شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف حضور یافت.

کارخانه تولید کاشی ساختمانی با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف احداث می‌شود که صادرات‌محور است و زمینه اشتغال ۲۲۳ نفر را به‌صورت مستقیم فراهم خواهد کرد.

همزمان با نهمین روز دهه فجر عملیات اجرایی کارخانه تولید کنسانتره آهن نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان خوسف آغاز شد.

کارخانه تولید کنسانتره آهن توسط یک سرمایه‌گذار از کشور چین احداث می‌شود و حجم سرمایه‌گذاری در این زمینه پنج میلیون دلار برای احداث کارخانه و پنج میلیون دلار در قالب سرمایه در گردش پیش‌بینی شده است.

امروز در نهمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مسوولان استانی، امام جمعه و فرماندار خوسف چهار طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و چهار طرح دیگر کلنگ‌زنی می‌شود.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.