May 05,2024 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

KHABARVAHONAR

اخبار ویژه
تبلیغات

تولید سالانه ۱۴۰۰ تن انار در خوسف

تولید سالانه ۱۴۰۰ تن انار در خوسف

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف با بیان اینکه ۲۵ هزار تریکوکارت بین باغداران انار شهرستان خوسف توزیع شد، گفت: تاکنون در ۱۸ هکتار از باغ های شهرستان به صورت بیولوژیک با این افت مبارزه انجام شده و به همین منظور ۲۵ هزار تریکو کارت در ۵ مرحله بین باغداران توزیع شده است. سیدحسن رضوی آفت کرم […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوسف با بیان اینکه ۲۵ هزار تریکوکارت بین باغداران انار شهرستان خوسف توزیع شد، گفت: تاکنون در ۱۸ هکتار از باغ های شهرستان به صورت بیولوژیک با این افت مبارزه انجام شده و به همین منظور ۲۵ هزار تریکو کارت در ۵ مرحله بین باغداران توزیع شده است.

سیدحسن رضوی آفت کرم گلوگاه انار را یکی از آفات مهم انار دانست که سالانه ۳۰درصد از محصول کشاورزان را از بین می برد ، افزود: با هدف جلوگیری از خسارات ، تریکو کارت بین کشاوزان توزیع می شود .

وی اظهار داشت: مبارزه بیولوژیک علیه این افت ۶۰ تا ۷۰درصد آفات باغ را کاهش می دهد که طی ۱۰تا ۱۱مرحله در باغات نصب می شود.

رضوی بابیان اینکه در شهرستان خوسف ۱۷۵هکتار زیر کاشت محصول انار است که سالانه هزار و ۴۰۰ تن انار در شهرستان تولید می شود، ادامه داد: تعداد بهره برداران تولید انار در شهرستان خوسف را ۲۰۰ بهره بر دار می باشند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله