حجت کفاشی مسئول مجتمع فرهنگی- مذهبی مهدی‌یاران خراسان جنوبی گفت: حدود یک چهارم فضای هیئت مهدی یاران را به موکب کودکان اختصاص داده ایم تا خاطره خوبی از هیئت و محرم در ذهن آنان رقم بخورد.

حجت کفاشی  اظهار کرد: در محرم سال جاری هیئت مهدی یاران خراسان جنوبی ۱۲ شب مراسم عزاداری با عنوان موکب «مع امام منصور» که برگرفته از زیارت عاشورا است، برگزار می‌کند.

مسئول مجتمع فرهنگی- مذهبی مهدی‌یاران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه محل برپایی موکب بوستان مهدی یاران بین توحید ۳۰ و ۳۲ است، بیان کرد: تلاش ما بر این است که موضوع محرم و عزاداری سید الشهدا (ع) را با بحث مهدویت گره بزنیم.

کفاشی با اشاره به یکی از ویژگی‌های هیئت مهدی یاران گفت: سخنران مراسم در پنج شب اول دکتر اوحدی، پنج شب دوم جناب آقای اصغری و دو شب آخر حجت الاسلام محمدی خواهند بود که امیدواریم شهروندان از برنامه‌های تدارک دیده نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه عزاداران هر شب مهمان سفر اهل بیت (ع) خواهند بود، افزود: یک نکته دیگر اینکه یک چهارم فضای موجود هیئت را در اختیار موکب کودک قرار داده‌ایم تا هم کودکان گرم بازی بوده و هیئت برای آنان محیط دلنشینی شود و هم پدران و مادران آنان با آسودگی بیشتری به عزاداری بپردازند.

مسئول مجتمع فرهنگی- مذهبی مهدی‌یاران خراسان جنوبی یادآور شد: تلاش شده تا فضای هیئت نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته باشد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور