?استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش می کنیم ظرف مدت کوتاهی در سال ۱۴۰۰، همه استان تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار گیرد.
ملانوری با بیان این مطلب در مراسم افتتاح همزمان ۶ ایستگاه فرستنده تلویزیونی دیجیتال در شهرستان قاینات خاطر نشان کرد: علیرغم همه اقدامات خوبی که صورت گرفته، برخی نقاط استان، تحت پوشش دیجیتال نیستند لذا باید با برنامه ریزی و استفاده از کمک های ملی برای پوشش کامل استان تلاش کنیم.
?وی ادامه داد: در راستای تحقق توسعه پایدار در استان، نیازمند تأمین زیرساخت های اطلاع رسانی هستیم.
?استاندار با تأکید بر نقش رسانه ملی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گفت: رسانه در توسعه فرهنگ عمومی تأثیر غیر قابل انکاری دارد.
?ملانوری، رسانه را از زیرساخت های اساسی در توسعه خواند.
?وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت رسانه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به دنبال این هستند که شرایطی فراهم کنند تا همه مردم در اقصی نقاط کشور از این خدمت بهره مند شوند.
?استاندار با اشاره به پروژه های ایستگاه‌های فرستنده دیجیتال که به صورت همزمان در روستای خنجوک قاینات افتتاح شد، گفت: امروز با افتتاح ۶ ایستگاه در مجموع ۵ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند.
?ملانوری افزود : وسعت خراسان جنوبی و پراکندگی جمعیت سبب شده اجرای پروژه ها بسیار هزینه بر باشد در حالی که در خیلی از استان ها با هزینه کرد این اعتبار، جمعیتی ده ها برابر بیشتر بهره مند می شوند.
?وی متذکر شد: با وجود هزینه های تحمیلی، نظام و دولت خود را موظف به اجرای پروژه ها به جهت برخورداری مردم از خدمات می دانند.
?استاندار اظهار امیدواری کرد؛ در سایه همدلی و همراهی بین مردم، دستگاه های اجرایی، نمایندگان و… به زودی شاهد بروز اتفاقاتی قابل توجه در استان باشیم.
?شایان ذکر است: در جریان سفر استاندار به قاینات، ۶ ایستگاه فرستنده دیجیتال با هزینه کرد ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.با راه اندازی این ایستگاه‌ ها، اهالی ساکن در ۹ روستا از ۲۲ شبکه رادیویی و تلویزیونی بهره‌مند شدند.