فرماندار شهرستان خوسف بر تقویت اقدامات فرهنگی و ارتقاء حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد.

محمدعلی ایمانی با تاکید بر این مطلب ، در دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی که صبح امروز در دفتر فرماندار برگزار گردید، افزود : فرهنگ و اقدامات فرهنگی مقدم بر سایر عرصه هاست و رسانه مهم ترین نقش را در ارتقاء فرهنگ جامعه ایفا می نماید.

فرماندار شهرستان خوسف گفت : دشمن تمام قوای خود را در اختیار امور رسانه ای و شبیخون فرهنگی گذاشته و ما هم باید برای مقابله با این امپراتوری رسانه ای از همه ظرفیت ها استفاده نماییم.

مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه از وضعیت شهرستان خوسف و پراکندگی جمعیت و گستردگی این شهرستان سخن گفت و افزود : نقاطی از شهرستان از پوشش شبکه دیجیتال بی بهره هستند و اگر خلأهایی در این زمینه وجود داشته باشد ، باید چاره اندیشی شود.

مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اهمیت حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی ، ادامه داد : مشکلات شهرستان و خواسته های به حق مردم می بایست از طریق رسانه ها منعکس گردد، چرا که با انعکاس مشکلات و اخبار ، مسئولین از مشکلات مردم آگاه می گردند.

مدیر کل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی در این دیدار با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ ، به تشریح اقدامات انجام شده صدا و سیمای استان در شهرستان خوسف پرداخت.

گفتنی است در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر بر تحت پوشش قرارگرفتن نقاط فاقد پوشش شبکه دیجیتال و ارائه راهکار برای تقویت حوزه اطلاع رسانی شهرستان ، تاکید شد

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور