همزمان با ششمین روز از هفته دولت بخش ترمینال ضبط پسته با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان به بهره‌برداری رسید.

،رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: ظرفیت ضبط پسته این ترمینال هزار و ۳۰۰ تن در سال بوده که ۷۰ هزار میلیون ریال اعتبار برای آن سرمایه گذاری شده است.

ترمینال ضبط پسته نهبندان به بهره برداری رسید

مهدی جعفری افزود:همزمان با هفته دولت ۳۰۳ پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری است  که با این اقدام زمینه اشتغال مستقیم ۲۶۸ نفر فراهم می کند و پنج هزار و ۶۸۰ اشتغال نیز تثبیت می‌شود.

وی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۹۰ هزار و ۶۵۸ نفر در قالب ۲۴ هزار و ۲۵۴ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

همزمان با سالروز سفر تاریخی و ماندگار رهبر معظم انقلاب به نهبندان در هفتم شهریور سال ۷۸ ، این شهرستان مقصد سفر استاندار در ششمین روز هفته دولت تعیین شد.

برنامه‌های سفر به شهرستان نهبندان با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان شکل رسمی به خود گرفت.

نماینده مردم در مجلس، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران، استاندار را در برنامه های امروز همراهی می کنند.

حضور در مراسم گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نهبندان، مهمترین بخش برنامه های امروز است.

افتتاح طرح گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی و بهره برداری پروژه آبرسانی به روستای کلاته خداداد به نمایندگی از هفت روستای شهرستان دیگر برنامه های استاندار در این سفر است.

همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهور و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور