رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: اکنون پل موسی بن جعفر (ع) شهر بیرجند که به دلایلی روز گذشته مسدود شده بود، باز و تردد در حال انجام است.

سرهنگ علیرضا عباسی  پل موسی بن جعفر (ع) روز گذشته ساعاتی بعد از بازگشایی مجدد مسدود شد اما اکنون تردد انجام می شود.
وی بیان کرد: این مسیر با نواقصی از جمله کمبود روشنایی، نبود سرعت کاه و سایر موارد مواجه بود که شهرداری بیرجند متعهد شد تا پایان هفته نسبت به رفع نواقص اقدام کند.
رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی اظهار داشت: شب گذشته از این معبر بازدید کردیم که مقرر شد طی ۴۸ ساعت آینده سایر مشکلات آن رفع شود تا تردد برای شهروندان مشکل ساز نشود.
وی گفت: مسیر موسی بن جعفر تقاطع ورودی این بلوار از حاشیه کنار گذر ضلع غربی یکطرفه خواهد شد.
سرهنگ عباسی افزود: آیلند و بریدگی و تمامی مسیرهای فرعی این پل به منظور تردد بهتر و ایمن تر مسدود شده است و در گذشته تردد از کنار کانال انجام می شد که این مسیر یکطرفه می شود و شهروندان باید درست تعیین مسیر کنند تا دچار مشکل نشوند.
سه پروژه شهری همزمان با روز شوراها و آغاز هفته شهر و شهروند روز دوشنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بیرجند و جمعی از شهروندان افتتاح شد.
پروژه فرزان یکی از این طرح ها بود و در ادامه این معبر، پل موسی بن جعفر که از سال ۹۲ شروع شده بود، به بهره برداری رسید.
این پل حدود ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع عرصه، ۱۰۰ متر عرشه و ۱۰۰ متر طول دارد که برای اجرای آن حدود ۲۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، ۱۱ هزار مترمربع قالب بندی و ۶ هزار متر معکب بتن ریزی انجام شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله