معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تغییر تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه خانه مطبوعات استان خبر داد.

ب محمود رمضانی در این باره عنوان کرد: با توجه به حدنصاب نرسیدن اعضای شرکت کننده در مجمع عمومی عادی (نوبت اول) خانه مطبوعات در تاریخ ۳۱ شهریورماه، مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات، سه شنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد. وی خاطرنشان از اعضای اصلی خانه مطبوعات دعوت کرد تا در این انتخابات که به صورت الکترونیک از طریق سایت خانه مطبوعات به آدرس khanehmatbooat.ir برگزار می شود ، شرکت فرمایند.
رمضانی با اشاره به این که متقاضیان کاندید بازرسان خانه مطبوعات تا ساعت ۲۴ روز شنبه۲۰ مهر ماه ۹۸ مهلت دارند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir برای ثبت درخواست نامزدی خود اقدام کنند، تصریح کرد: اعضا همچنین می توانند اطلاعات دیگر اعم از نحوه برگزاری، زمان انصراف از نامزدی، اسامی کاندیداهای بازرسی و … را در سایت خانه مطبوعات به نشانی ذکر شده دنبال نمایند.
گفتنی است گزارش هیئت مدیره و بازرسان، تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان و سایر گزارش‏ های مالی هیئت مدیره و بازرسان از دیگر دستورکارهای این جلسه می باشد