?ثبت نام اینترنتی آزمون‌های ادواری سنجش مهارت، همزمان با سراسر کشور از امروز ۹ آذر در خراسان جنوبی آغاز شد.

?مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: این آزمون در ۲۰ حرفه در ۱۰ حوزه آغاز ثبت نام اینترنتی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت در خراسان جنوبی امتحانی در شهرستان‌های بیرجند، فردوس، قاین، طبس، بشرویه، سرایان، سربیشه، درمیان، نهبندان و خوسف برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

?ثبت نام اینترنتی آزمون‌های ادواری سنجش مهارت تا ۱۴ آذر ادامه دارد.

خوشایند با تاکید بر ضرورت دانلود و مطالعه دفترچه راهنما افزود: متقاضیان ضروری است هنگام ثبت‌نام و در انتخاب حرفه‌ها، به پیش نیاز‌ها و همچنین حرفه‌های قابل اجرا در خراسان جنوبی و شهر محل سکونت خود دقت کنند.
وی گفت: ثبت نام، فقط اینترنتی است و با توجه به شرایط موجود، متقاضیان برای ثبت نام هیچ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ندارند و در صورت بروز هر گونه مشکل باید با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل اقامت خود تماس بگیرند.
آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت نام در آزمون، با درج کد رهگیری و کد ملی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، متقاضیان بایستی بر اساس برنامه زمان بندی شده، برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از متقاضیان خواست، ثبت نام خود را سریعتر انجام دهند و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا با اطمینان خاطر بیشتری موفق به انجام فرآیند ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری شوند.

  • ثبت نام اینترنتی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت تا ۱۴ آذر ادامه دارد.

    خوشایند افزود: آزمون ادواری، ۲۷ آذر بصورت آنلاین همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار و در صورت تغییر تاریخ آزمون بدلیل محدودیت‌های کرونایی، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.