نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی  گفت: بزرگترین سرمایه شرکت ملی پست اعتماد مردم از گذشته تا به امروز، به این مجموعه است.

مصطفی نخعی،  با حضور در اداره کل پست استان خراسان جنوبی و تبریک انتصاب مدیرکل پست استان از واحدهای اجرایی استان و نحوه ارایه خدمات پستی در اداره کل بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید نخعی با حضور در اداره باجه‌های پست استان از بخش‌های تجزیه و مبادلات، توزیع بازدید کرد و با کارکنان این بخش‌ها گفتگو و با نحوه انجام و ارایه خدمات پستی آشنا شد.

حسین ظهوری، مدیرکل پست خراسان جنوبی در گزارش خود از عملکرد پست استان به ارسال و توزیع  فروش اینترنتی محصولات بزرگترین کارخانه تایر سازی شرق کشور درب منازل توسط شرکت ملی پست و استفاده از توان بخش خصوصی به سراسر کشور و برون سپاری و واگذاری خدمات سازمان‌ها به شبکه پستی اشاره کرد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات نیابتی سازمان‌ها به پست موجب می‌شود شهروندان بدون مراجعه به ادارات مختلف، خدمات مورد نیاز را از پست دریافت کرده که این امر نقش به سزایی در کاهش ترافیک، آلودگی زیست محیطی و کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری دارد.

در این دیدار موضوع سختی کار موزعین و برخی مشکلات دیگر کارکنان مطرح و نماینده مردم در مجلس قول پیگیری این موضوعات را داد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور