مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه هایی تحت عنوان «اهمیت منابع طبیعی و حفاظت از آن» در تابستان امسال خبر داد و گفت: در پایان کارت همیار طبیعت به خبرنگاران اعطاء می شود.

 

سمانه سالاری مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار داشت: اهمیت منابع طبیعی و موضوعات پیرامون آن برای جوامع بشری و حفظ و حراست از آن برای آیندگان مستلزم مشارکت همگانی است.

 

وی افزود: در این راستا خبرنگاران می توانند در عرصه رسانه و اطلاع رسانی به آحاد جامعه نقش پررنگی داشته باشند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی بیان کرد: لذا در راستای طرح همیار طبیعت که به عنوان یک طرح ملی توسط منابع طبیعی به استان ها ابلاغ شده است، این اداره کل در نظر دارد یک کارگاه آموزشی جهت آشنایی خبرنگاران برگزار کند.

 

سالاری تصریح کرد: در این راستا کارگاهی تحت عنوان اهمیت منابع طبیعی و حفاظت از آن در تابستان امسال برگزار  و کارت همیار طبیعت به خبرنگاران اعطاء نماید.

 

وی خاطرنشان کرد: لذا خواهشمند است خبرنگارانی که علاقه مند هستند  این کارگاه برگزار شود و در این کارگاه ها شرکت کنند مشخصات کامل خود را جهت صدور کارت همیار طبیعت به اداره کل منابع طبیعی استان ارسال نمایند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  از طریق راههای ارتباطی

۰۵۶-۳۲۳۹۰۹۰۱

 

و آدرس اداره کل منابع طبیعی واقع در خیابان ارتش سه راه معلم اقدام نمایند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله