#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا، آموزش غیرحضوری برای مدارس هشت شهرستان استان که در وضعیت قرمز قرار دارند؛ به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

محمدعلی واقعی روز پنجشنبه بیان کرد: آموزش در تمامی مدارس شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، درمیان، سرایان، فردوس، قاینات، طبس و نهبندان از روز شنبه هفدهم آبان تا بیست و سوم آبان ماه سال جاری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، کلاس‌های درس سه شهرستان خوسف، سربیشه و زیرکوه در وضعیت‌های نارنجی و زرد هستند که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری و با گروه بندی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مدیران، معلمان و اولیای این سه شهرستان تاکید کرد و گفت: با وجود غیرحضوری شدن آموزش در سایر شهرستان‌های استان همچنان عملیات ضد عفونی مدارس ادامه خواهد داشت.

کلاس‌های درس مدارس خراسان جنوبی در مناطق قرمز با هدف قطع زنجیره بیماری و حفظ سلامت دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی از ۲۱ مهر ماه امسال غیرحضوری شد و تاکنون به صورت هفتگی تمدید شده است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد.

روند ابتلا به کرونا و فوت ناشی از آن که از اوایل اسفند ۹۸ در خراسان جنوبی آغاز شد، در خیز سوم بیماری همچنان صعودی است.