#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی :
برگزاری رزمایش شهدای سلامت، هفته آینده

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش شهدای سلامت در هفته آینده خبر داد.
میرجعفریان با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی رزمایش شهدای سلامت گفت :این رزمایش در ادامه رزمایش کشوری برای ضدعفونی کردن و اماکن پرخطر در شهرهای استان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد:این رزمایش، روزهای سه شنبه و چهارشنبه نوزدهم و بیستم فروردین ماه برگزار می‌شود.
به گفته وی؛ این رزمایش از مرکز استان آغاز شده و در سایر شهرهای استان ادامه خواهد یافت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح نمود: در این رزمایش، حدود ۲۰۰ تیم در مرکز استان در ۶ منطقه و محور که عمدتاً معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستاهای حریم شهر خواهد بود،انجام وظیفه می کنند.
میرجعفریان، ضمن تشکر و قدردانی از تمام دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها،
بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و… در عمل به تعهدات خود در موضوع مدیریت ویروس کرونا از مدیران دستگاه‌های اجرایی تقاضا کرد‌؛ از تمامی ظرفیت‌های خود برای مقابله با این بیماری منحوس و برگزاری رزمایش استفاده نمایند.
وی متذکر شد: در اجرای این رزمایش، تمامی دستورالعمل ها و شیوه نامه‌های مربوط به ضدعفونی و گندزدایی اماکن و تأسیسات عمومی که توسط وزارت بهداشت و درمان ابلاغ شده، باید رعایت شود.
شایان ذکر است:تأمین ملزومات و تجهیزات لازم، مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز و…. توسط دستگاه های اجرایی همراه در این رزمایش، انجام مراحل ضد عفونی و گندزدایی معابر و محلات طبق دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی، پوشش کامل خبری توسط صدا و سیما و… از مصوبات این جلسه بود.