بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، جلسه مشترک تحت عنوان ایمنی راه و حمل و نقل با تاکید بر ایمنی سفرهای نوروزی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، معاونین اداره کل و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل شهرستان‌های استان برگزار گردید.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، با اعلام این خبر اظهار داشت: این گردهمایی یکروزه در آستانه فرارسیدن ایام پایانی سال و به منظور تبادل نظر و هم اندیشی مشترک و منظور ارتقاء سطح ایمنی محورهای مواصلاتی وحمل و نقل جاده‌ای در آستانه نوروز ۱۳۹۷ برگزار گردیده است.

اسدا… جلال زاده، افزود: در این جلسه پس از گزارش و بررسی تصادفات و علل وقوع آن در خصوص مشکلات و راهکارهای ارتقاء و افزایش ایمنی مترددین جاده‌ای بررسی و تبادل نظر و هر یک از مسئولین نقطه نظرات و پیشنهادات مربوطه را ارائه داشتند.

وی، تصریح کرد: در این جلسه درخواست‌ها و مشکلات ارائه شده از سوی رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل استان بررسی و مقرر گردید در حد مقدورات اقدامات لازم صورت پذیرد.

معاون راهداری اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، در پایان اظهار امیدواری نمودند که نتیجه این گردهمایی موجب ارائه خدمات مطلوب و مناسب‌تر و بالطبع و در نهایت به کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای منجر گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله