?وزیر ورزش و جوانان در نهبندان گفت: وضعیت ورزش خراسان جنوبی در بخش های مختلف، بسیار امیدوار کننده و رو به رشد است.
سلطانی فر که برای افتتاح چندین پروژه ورزشی، بازدید از چند پروژه اقتصادی و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی به خراسان جنوبی سفر کرده، در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های ورزشی نهبندان ،رضایتمندی خود را از وضعیت ورزش استان ابراز کرد.
?وی تأکید کرد: با بهره برداری از ۳۷ پروژه ورزشی هدف گذاری شده در سطح استان خراسان جنوبی، پیشرفت بیشتری در وضعیت ورزش این استان شاهد خواهیم بود و در آینده، خبرهای بسیار خوبی را از افتخار آفرینی های دختران و پسران مستعد استان در زمینه های مختلف خواهیم شنید.
?به گفته وی؛ از مجموع ۳۷ پروژه ورزشی هدف گذاری شده در سطح استان، ۱۳ مورد امروز افتتاح می شود و ۲۴ مورد باقیمانده نیز تا پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید.
?وزیر ورزش و جوانان متذکر شد: ما باور داریم چنانچه امکانات و زیرساخت های لازم در تمامی مناطق محروم، روستایی، عشایری و مرزی مهیا شود، زمینه برای بروز استعداد ها و توانمندی های زیادی فراهم می گردد و همه جوانان و نوجوانان ما حتی در دورافتاده ترین نقاط هم می توانند قهرمانانی برای آینده کشور باشند.
?سلطانی فرتأکید کرد: اصلی ترین برنامه ما این است که با احداث سالن ورزشی، زمین چمن و استخر، امکانات و تجهیزات لازم را به همه مناطق دورافتاده و محروم ببریم تا زمینه برای پرورش استعدادها فراهم شود.
?وی با اشاره به ۳ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بخشی از این پروژه ها را که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان دولت تکمیل خواهیم کرد.
?به گفته وی؛ با توجه به محدودیت های دولت در تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح ها، بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سال آخر دولت به بهره برداری می رسد.

?وزیر ورزش و جوانان ، ورزش را ارزان ترین و مؤثرترین ابزار برای پرکردن اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: با کمترین هزینه ها در زمینه برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی، نشاط و شادابی را برای بخش زیادی از افراد جامعه به ارمغان می آوریم.
?سلطانی فر درخصوص سفرش به استان خراسان جنوبی گفت: برای سفر به این استان از ماه ها قبل برنامه ریزی شده بود اما شیوع کرونا سمت و سوی برنامه ها را تغییر داد.
?وی اظهار داشت: تأکید ما بر این بود که در این سفر از مناطق محروم استان هم بازدیدی داشته باشیم که خوشبختانه با تدبیر استاندار ، این مهم رقم خورد و توانستیم به نهبندان سفر کنیم.
به گفته وی؛ برای حضور معاونین و همراهانش در مناطق مختلف استان نیز به خوبی برنامه ریزی شده است.
?شایان ذکر است: سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از معاونین و مدیران وزارتخانه برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به استان خراسان جنوبی سفر کرده اند. وزیر ورزش و جوانان که وزیر معین خراسان جنوبی در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور است، بعد از بازدید از چند طرح اقتصاد مقاومتی و نشستی در همین زمینه مسایل و مشکلات استان را جمع بندی کرده به گفته خودش در وزارتخانه های مرتبط پیگیری خواهد کرد.