مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام ۱۳ هزار و ۸۵ زائر از این استان به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خبرداد.

اسداله جلال زاده  اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) می‌باشد همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و رانندگان استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین حرم رضوی استفاده کرده است.

وی از اعزام ۱۳ هزار و ۸۵ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ شهریورماه از مبادی شهرستان‌های استان به مشهد مقدس خبر داد و افزود: مسافران با انجام ۴۶۴ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر به مشهد اعزام شده‌اند.

وی یادآور شد: مسافرین می‌توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir مراجعه نمایند.

وی گفت: مسافران می‌توانند هرگونه تخلف مشاهده از سوی شرکت‌های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی نمایند تا اقدام لازم صورت پذیرد.