معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: یکی از سیاست‌های کاری که بیشترین تاثیر را می‌تواند در راندمان کاری ما داشته باشد، اعتماد به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان و ورزشکاران است.

ناصر خوش خبر روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی که با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان برگزار شد افزود: خراسان جنوبی در این زمینه دارای ظرفیت‌های بزرگی است و گام هدفمندی که در این راستا طرح ریزی شده، با جدیت دنبال شود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم به توسعه دست یابیم باید از ظرفیت جوانان استفاده شود و برای مقابله با استکبار باید به جوانان توجه کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیریت در حوزه جوانان به ویژه ورزش نیاز به شناخت و درک درست از توانمندی‌های قشر جوان دارد و اگر نتوانیم با آنها راحت باشیم برنامه‌ها نمی‌تواند جامع و کامل باشد.

وی افزود: مدیریت ارشد استان در همین راستا با توجه به بازدیدهای منطقه ای که داشته‌اند و در دیدار با قشر جوان و ورزشکار تاکید دارند که باید خادم این عزیزان باشیم و در کنار آنها ظرفیت‌ها  و توانمندی‌ها را تقویت کنیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله