?معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: نزدیک تر کردن خدمات دستگاه های اجرایی به مردم از اولویت های استان است.
حسینی با بیان این مطلب در دیدار با رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا، طی دو سال گذشته، اقدامات ارزنده ای در سطح شهرها و بخش های استان انجام گرفته است.
?وی تأکید کرد: افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی از پیامدهای این اتفاق می باشد.
?معاون استاندار اظهار داشت: با پیگیری های شخص استاندار، مبنی بر سهل الوصول کردن خدمات دستگاه ها برای مردم در مناطق مختلف و دور از نقاط شهری، مجتمع های اداری در برخی بخش های استان راه اندازی می شود.
?حسینی متذکر شد: راه اندازی مجتمع های اداری برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت در خراسان جنوبی اجرایی می شود.
?وی ادامه داد: با استقرار نماینده های ادارات و دستگاه های اجرایی در این مجتمع ها، مردم به راحتی می توانند در دورترین نقاط استان هم به خدمات اداری دسترسی داشته باشند.
?به گفته وی؛ این اقدام در راستای تأمین رفاه مردم صورت می گیرد.
?معاون استاندار در ادامه به تشریح اقدامات و برنامه های استان در راستای تکریم ارباب رجوع پرداخت.
?حسینی به کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در بین دیگر استان ها در همین زمینه نیز اشاره کرد.
?رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این دیدار از اهتمام دولت به رفع مشکلات و ساختارهای اداری گفت.
?شاهپری در ادامه ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم در دستگاه های اجرایی را از نتایج این اقدام برشمرد.
?وی با اشاره به سفر چند ماه پیش انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به خراسان جنوبی و پیگیری مکرر موارد مطرح شده در آن سفر توسط استاندار، گفت: تحقق مطالبه استاندار و راه اندازی مجتمع های اداری در برخی مناطق، منشأ تحول خواهد بود.