انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی برگزار شد و اعضای جدید هیئت رئیسه برای دو سال آینده معرفی شدند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شنبه ۵ دی ماه ۹۸در حاشیه این آئین گفت: در این انتخابات ۷۶ نفر واجد شرایط شرکت و منتخبان خود را از جمع ۷ نامزد این دوره انتخاب کردند.
وی ضمن تقدیر از مشارکت خوب گروه‌های نمایشی در این انتخابات اظهار کرد: پس از شمارش آراء به ترتیب صابر رنجبر با ۴۷ رای، محسن حسین زاده با ۳۷ رای و مهدی رحیمی با ۳۷ رای به عنوان هیئت‌رئیسه اصلی انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی انتخاب شدند.
سید علی زمزم با اشاره به اینکه هیئت رئیسه جدید برای دو سال آینده تصدی انجمن هنرهای نمایشی استان را به عهده خواهند داشت ادامه داد: همچنین بهزاد امیرآبادی زاده و مرضیه زمانی پور به ترتیب با ۱۶و ۱۴ رأی اعضای علی‌البدل اول و دوم این انجمن انتخاب شدند.
به گفته وی حسین یوسفی نیز با ۳۷ رأی به عنوان بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان جنوبی معرفی شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به این که عباس شاه محمد زاده و امیر کلاته نیز به عنوان ناظران انجمن هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این انتخابات حضور داشتند، یادآور شد: افراد منتخب به مدت ٢ سال مسئولیت امور انجمن هنرهای نمایشی استان را عهده‌دار هستند.

زمزم با بیان این که هنرهای نمایشی یکی از هنرهای تأثیرگذار در بین افراد جامعه است که به دلیل اجرای زنده شور و هیجان خاصی را میان مخاطبان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: هنرمندان نمایش استان خراسان جنوبی با کمترین امکانات بیشترین دستاورد را به ارمغان آورده و همواره در جشنواره‌های مختلف موفقیت‌های متعددی را کسب کردند.
گفتنی است طبق قانون، اعضای انتخاب شده ۱۰ روز فرصت دارند رئیس انجمن و خزانه دار را انتخاب نمایند.
لازم به ذکر است در پایان از خدمات علی شریفی ، رئیس قبلی انجمن نمایش استان تقدیر شد.