نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اینکه برخی نهادها و سازمان‌ها توفیقات ویژه و تفاوت‌هایی با دیگران دارند، در نحوه اجرای قانون است.

حجت الاسلام و المسلمین سید “علیرضا عبادی” روز چهارشنبه در نشست شورای زکات خراسان جنوبی که با حضور سید “مرتضی بختیاری” رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: چه نهادهایی از جمله کمیته امداد که از دل انقلاب برخاستند و چه آنچه دولت اسلامی است، همه مبتنی بر قانون کشور هستند و قانون نظام اسلامی ما پیشرفته‌ترین قوانین دنیاست.

وی گفت: اما مهمتر از قانون، مجری قانون است و دلیل موفقیت و تفاوت برخی نهادها و سازمان‌ها در همین جا است چرا که سرنوشت در همه جا و هر کاری دست نیروی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: نهادهای انقلابی که در دست اهلش مانده، می‌بینید که چه افتخاراتی آفریدند، قانون که فرق نمی‌کند اما مجری خیلی فرق می‌کند و یکی از آن نهادها کمیته امداد است که در این ۴۰ سال تلاش‌های شایسته زیادی انجام داده است.

وی افزود: بخصوص توفقیات مسوولیت اخیر کمیته امداد که به عهده شایسته آقای بختیاری و همکارانشان در رده‌های مختلف بوده و نشانه آن همین آثار خیر و برکت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: این خدمات چند زاویه دارد که یکی خدمات به مردم محروم و دیگری خدمات به زکات‌دهنده و حلال کردن رزق است.

وی بیان کرد: دیگری احیای سنت دین است و در متن قرآن تاکید زیادی بر زکات شده است.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: در جمهوری اسلامی همه نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها قانونی هستند اما تقاوت در پیاده کردن قانون است.

وی با بیان اینکه این دیدار تجدید عهدی شد و گره‌گشایی‌ها را به دنبال دارد افزود: زحماتی که رییس کمیته امداد در این منطقه کشیدند و شناخت و آشنایی کافی که به منطقه دارند و امور خیری که انجام می‌دهند از جمله مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره)، جای تقدیر دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز (چهارشنبه) به منظور بازدید و بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت به خراسان جنوبی سفر کرد و در نشست ستاد توسعه خاوران حضور یافت.

دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حضور در شورای زکات و رزمایش توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی از دیگر برنامه‌های امروز بختیاری در سفر به خراسان جنوبی است.

رییس کمیته امداد کشور در این سفر از طرح‌های خوداشتغالی و روند احداث واحدهای مسکونی مددجویان بازدید و مرکز نیکوکاری اهل سنت روستای بجد را افتتاح می‌کند.