?با پیگیری استاندار خراسان جنوبی، شرکت چادرملو برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کرد.
? استاندار در ادامه مذاکره با شرکت های دارای صلاحیت و سرمایه گذاران دارای توان کافی برای حضور در استان و سرمایه گذاری در زمینه بهره برداری از پتانسیل های موجود، با مدیرعامل شرکت چادرملو دیدار کرد.
?ملانوری در این دیدار تأکید کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بزرگ استان در حوزه معادن و همچنین امکان ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی وابسته به آن‌ها، آمادگی لازم برای پذیرایی از سرمایه گذاران را داریم.
?وی متذکر شد: ما از حضور سرمایه گذارانی استقبال می کنیم که به لحاظ دانش، تخصص، تجربه و همچنین تمکن مالی و سرمایه اقتصادی دارای توانایی‌های بالایی می باشند.
?استاندار با اشاره به توانایی های هلدینگ سرمایه گذاری امید در زمینه مطالعه و اکتشاف معادن و نیز ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ و در خور شأن استان، خاطرنشان کرد:
علاقه مندیم هر چه سریعتر در قالب عقد تفاهم نامه ای شاهد سرمایه گذاری های بزرگ آن مجموعه در خراسان جنوبی باشیم.
?ملانوری شرکت بزرگ معدنی و صنعتی چادرملو را از واحدهای زیر مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری امید خواند که توانایی لازم برای حضور و سرمایه گذاری در استان را داراست.
?شایان ذکر است:در این جلسه که با مذاکره تلفنی با مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری امید همراه بود، شرکت چادرملو، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی ، صنعتی و معدنی دارای توجیه اقتصادی در خراسان جنوبی اعلام نمود.