🔹استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت رویه و همدلی ، شالوده اصلی پیشرفت و ترقی است.
؛ جواد قناعت با بیان این مطلب در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند، خاطرنشان کرد: اگر وحدت و همدلی بر جمعی حاکم باشد، قطعاً سرعت پیشرفت تند می شود وگرنه یا ترقی نخواهیم داشت و یا اینکه سرعت پیشرفت خیلی کند می شود.
🔹وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه ها، بحث های کارشناسی در جای خود لازم و ضروری می باشد اما آن چه مهمتر است، وحدت، همبستگی و یکصدایی می باشد.
🔹به گفته وی؛ پیشرفت و ترقی، مؤلفه های مختلفی مثل پیگیری های جدی و …دارد .
🔹استاندار با تأکید بر اینکه شوراها، مجموعه هایی غیرسیاسی هستند، متذکر شد: وظیفه و تکلیف شوراها، کار، کار و کار برای مردم است.
🔹قناعت تأکید کرد: اختلاف نظر و چند صدایی، انرژی های زیادی را هدر می دهد، فرصت های فراوانی را می سوزاند، زمان را از ما می گیرد و به عقب ماندگی ها دامن می زند .
🔹وی با اشاره به عقب ماندگی های استان در حوزه های زیرساختی، ادامه داد: می شود کوتاهی های گذشته را جبران کرد، اما شرطش حاکم شدن فضای مثبت است.
🔹به گفته وی؛ اگر در کارها وحدت رویه باشد، می توانیم فاصله خود را با دیگر استان ها کمک کنیم.
🔹استاندار با تأکید بر اینکه آرزوی ما توفیق و تعالی خراسان جنوبی است، گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا برای خراسان جنوبی، اتفاقات خوبی رقم بخورد.
🔹قناعت با اشاره به اینکه حدود یک چهارم جمعیت استان در بیرجند، ساکن هستند، ادامه داد: بیرجند به عنوان مرکز استان باید به معنای واقعی کلمه از شرایط یک مرکز استان بهره مند باشد.
🔹به گفته وی؛ بیرجند به عنوان یک الگو برای همه شهرهای استان مهم است و باید جلودار دیگر مناطق باشد.
🔹وی تأکید کرد: در هر حوزه ای که وحدت و همبستگی حاکم باشد و کارها با همدلی دنبال شود، از حمایت های ما در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود بهره مند خواهد بود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور