?استاندار خراسان جنوبی گفت:  کارخانه کویرتایر از بزرگترین و مهمترین واحدهای صنعتی کشور است که در استان خراسان جنوبی سهم بالایی از توسعه و اشتغال را بر عهده دارد.

 

?آقای محمد مهدی مروج الشریعه  در همایش سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان با بیان اینکه آقای مهندس زینلی با تاسیس این مجموعه، نقش مهمی در توسعه ،اشتغال وسرمایه گذاری در استان خراسان جنوبی  داشته ودارند اظهارکرد:کویر تایر از مجموعه های موفق اقتصادی کشور است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه مبادی مرزی در سه بازارچه یزدان، دوکوهانه و میل ۷۳ از اولویت های استان است، تصریح کرد: باید نگاه ما از تمرکز بر یک گمرکات مرزی تغییر کند و سایر بازارچه ها و مبادی مرزی نظیر سه بازارچه یزدان، دوکوهانه و میل ۷۳ در اولویت توسعه قرار گیرد.

 

?وی  افزود: بزرگترین مرکز دائمی فروشگاهی و نمایشگاهی صنایع دستی در خضری دشت بیاض احداث خواهد شد که منابع ساخت این نمایشگاه خوشبختانه صددرصد تامین است.

 

?دکتر مروج الشریعه با بیان اینکه در راستای توسعه ارتباطات هوایی استان پرواز بیرجند به کیش اخیراً برقرار شده است، افزود: همچنین پرواز بیرجند- زاهدان در حال راه اندازی است و پرواز بیرجند به شمال نیز از برنامه های آتی توسعه خطوط هوایی استان خواهد بود.

 

?نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: همه کسانی که دل در گرو خدمت به مردم این خطه و بخصوص خراسان جنوبی دارند باید فارغ از هر تفکر و گرایش سیاسی به مردم خدمت موثر و اثر بخش را سر لوحه کار خود قرار دهند

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله