رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه، ۲۷ آبان همزمان با سراسر کشور در تمامی نقاط استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن مشرفی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم حمایت از کودکان مظلوم غزه افزود: به دلیل شرایط خاص و مطالبات گسترده مردمی ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از کودکان مظلوم غزه در روز شنبه همزمان با سایر کشورها ابلاغ شده و این مراسم در تمامی نقاط استان خراسان جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اجتماع مردمی در مرکز استان با حضور اقشار و گروه‌های مختلف به خصوص کودکان و نوجوانان ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۷ آبان ماه در محل میدان قدس شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جنایات غرب وحشی به جلوداری رژیم پلید صهیونیستی و صحنه گردانی آشکار آمریکای جنایتکار استمرار پیدا کرده و متاسفانه هر روز جهانیان شاهد صحنه‌های بسیار فجیع و دردناک علیه مردم مظلوم غزه، زنان، کودکان و بیماران و نیروی امدادی خدمات رسان و قطع آب، برق، انرژی و غذا در سراسر غزه هستند.

وی افزود: به لطف خدا در همه نقاط جهان حرکت‌های بین المللی در محکومیت جنایات رژیم خون آشام صهیونیستی شکل گرفته که رو به گسترش است و در اقصی نقاط جهان شاهد برپایی راهپیمایی و تجمعات گسترده هستیم.

حجت‌الاسلام مشرفی در تبیین اهمیت و ارزش حرکت‌های خودجوش مردمی در کشورهای غربی گفت: در کشور ما از اول انقلاب زمینه برای راهپیمایی و تجمعات فراهم بوده و این نوع ابراز احساسات و همدردی با مظلومان بین مردم و مسئولین نهادینه شده است لذا یک ارزش و کار مثبت اجتماعی و قانونی محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: ولی ارزش حرکت‌های مردمی در غرب از این جهت است که در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و آلمان تجمعات اعتراضی با وجود اعلام ممنوعیت و مانع تراشی، با شرایط تعقیب و گریز و منع نیروهای امنیتی و محرومیت از شغل در حال برگزاری است که نوید دهنده موج بیداری جهانی در شناخت چهره پلید غرب وحشی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مبارزه با ظلم فاحش سران غربی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: چنانکه همه مردم دنیا شاهد هستند سران کشورهای غربی و رژیم تروریست صهیونیستی به طور کامل پرده‌های تزویر و روپوش حقوق بشر را کنار زده‌د و عمق بیگانگی از قانون و عواطف انسانی و نهایت قساوت قلب خود را جلوی چشم جهانیان به نمایش گذاشته‌اند لذا تنها گزینه در مقابل آنان، مقاومت و حمایت کامل از جبهه حق تا پیروزی نهایی است.