رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت: هشت بوستان شهر بیرجند با توجه به همزمانی روز طبیعت با ماه مبارک رمضان برای استفاده عموم مردم پس از افطار تا ساعات پایانی شب آماده‌سازی شده است.

جواد بهدانی افزود: معمولا شهروندان صبح روز طبیعت به خارج از شهر رفته و عصر به پارک‌ها مراجعه می‌کنند اما امسال به خاطر تقارن ماه رمضان زمینه حضور شهروندان در شب و بعد از افطار هم فراهم است.

وی گفت: امشب و فردا سیزدهم فروردین عوامل شهرداری در پارک‌ها و بوستان‌های بزرگ مستقر هستند تا خدمات لازم به شهروندان ارایه شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند اظهار داشت: بوستان‌های کاجستان، نشاط، توحید، طبیعت، وحدت، خانواده، آزادگان و آزادی برای شب و روز طبیعت در شهر بیرجند آماده‌سازی و تلاش شده پراکندگی آنها در همه مناطق شهر باشد تا دسترسی برای عموم مردم راحت‌تر شود.

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند در آماده‌باش هستند افزود: نظافت، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، آماده‌سازی سکوهای نشیمن و فراهم کردن زمینه برای برپایی چادر از جمله اقداماتی است که در این پارک‌ها و بوستان‌ها انجام شده است.

بهدانی عنوان کرد: در بوستان‌های نشاط و توحید با مشارکت بسیج ویژه برنامه‌های متنوع در حال برگزاری است که شهروندان می‌توانند برای شب و روز طبیعت از آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ بوستان در مرکز استان تاکنون احداث شده و در حال حاضر ۲۷۰ هکتار سرانه فضای سبز شهر بیرجند است.