خراسان جنوبی میزبان گردشگران اتریشی و آلمانی مرتضی عربی معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی اعلام کرد تور گردشگری طبیعت گردی خارجی به تعداد 10 گردشگر اتریشی و 2 نفر آلمانی از طریق دفتر خدمات مسافرتی جهانگردی ستاره شرق تهران وارد کشور شده .این گروه در تاریخ های 11تا 15 ماه جاری در شهرستانهاي طبس بیرجند و نهبندان خواهند بود و قابلیت های کویری ،بیابان جهانی لوت و سایر جاذبه های تاریخی و طبیعی بازدید میشود
