مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز به کار اولین نمایندگی انجمن موسیقی استان در سرایان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی با اعلام این خبر بیان داشت:از آنجاییکه انجمن موسیقی ایران فقط در مراکز استان ها دارای شعبه می باشد و شهرستان های دیگر استان بصورت نمایندگی شعبه استانی قادر به فعالیت می باشند لذا به همت انجمن موسیقی استان و پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان اولین نمایندگی انجمن موسیقی استان در شهرستان سرایان افتتاح شد.

 

وی تصریح کرد:در آینده نزدیک نمایندگی های این انجمن در شهرستان های قاین و فردوس نیز راه اندازی خواهند شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد:خوشبختانه با راه اندازی این نمایندگی شور و شوق فراوانی در میان اهالی موسیقی این شهرستان ایجاد و در همین مدت کوتاه به اجرای چندین برنامه صحنه ای در مراسم های مختلف پرداختند.

 

وی در پایان افزود:از مهمترین اهداف آغاز به کار این نمایندگی شناسایی موزیسین ها و ساماندهی گروه های موسیقی شهرستان،ارائه کمک های کارشناسی و تخصصی به موزیسین های منطقه،ایفای نقش فعال در رخدادهای فرهنگی شهرستان و برگزاری دوره های تخصصی برای افزایش سطح هنر و دانش هنرآموزان منطقه می باشد.

 

لازم به ذکر است؛این افتتاحیه با حضور عادل قاسمی رئیس انجمن موسیقی استان، معاون فرماندار سرایان و جمعی از هنرمندان و علاقمندان موسیقی با برگزاری نمایشگاه عکس مردان موسیقی ایران مقارن بود و نمایشگاه عکس مذکور نیز به همت انجمن موسیقی استان به مدت یک هفته در نگارخانه این شهر برپاست.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله