به نام خداوند جان و خرد

جناب آقای دکتر روحانی، ما با حمایت از شما قدم در راهی نهادیم تا با تدبیر، امید ایرانیان را نسبت به آینده ایران عزیز پرسوتر کنیم و البته در این راه، هزینه ی بسیار داده ایم و چون پای تفکرمان در میان بوده، صد البته انتظارات و توقعاتی نیز داریم.

ما همچنان معتقدیم که این امید را تنها شما در میان معدود کاندیداهای انتخابات ۹۶ می توانستید به یاس تبدیل نکنید و با آگاهی از تمام معضلات پیشین که ختم به وضع موجود شده بود، به اصلاح امور بپردازید.

حال با اینکه تفاوت حضور شما در راس امور با دیگر تفکرات حاضر در میدان انتخابات، هنوز هم برایمان مشهود است اما تا تحقق وعده هایی که جنابعالی داده بودید تا حدود زیادی فاصله وجود دارد.

 

جناب آقای رئیس جمهور؛  اصلاحات یک تفکر است که از گذشته وجود داشته و در آینده نیز جاری خواهد بود. می دانیم و می دانید که دست اخوت ما با تفکر شما بوده است نه شخص شما. شاید انتظار اکثریت رأی دهندگان به شما، (قبل از آنکه مجلس محترم، سوال از جنابعالی را مطرح کند) این بوده است که همچون دوره تبلیغات انتخاباتی، با مردم شفاف باشید و آنان را محرم خود و نظام دانسته و در این راستا، عوامل اصلی و پشت پرده ی مشکلات را بیان نمایید. بر این اساس ما منتظر می مانیم تا سخنانتان را در مجلس محترم شورای اسلامی بشنویم و به عنوان آخرین پایگاههای شما که تاکنون با تمام توان از آرمانهایتان دفاع کرده ایم؛ ببینیم در مجلس چه خواهید کرد. یقینا احترام به آراء مردم و حامیانتان را برخواهید گزید و با تدبیر، امید آنان را بدل به یأس نخواهید نمود. جناب دکتر روحانی؛ چشمان حداقل بیست و چهار میلیون نفر به شماست تا شفافیت و صراحت روزهای منتهی به انتخابات ۹۶ را بار دیگر در شما ببینند و همچنان تا ۱۴۰۰، به شما و دولتتان امیدوار بمانند تا گره های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را یکی پس از دیگری بگشایید و جامعه را به سمت توسعه ی همه جانبه و پایدار، سوق دهید. دعای ما، موفقیت شما و حفظ امیدواری ملت بزرگ ایران است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله