معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی خط نستعلیق با حضور استاد علی اشرف صندوق‌آبادی نایب‌ رئیس انجمن خوشنویسان ایران در بیرجند خبر داد.

سید علی زمزم  در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت:کارگاه آموزشی خط نستعلیق با حضور استاد علی اشرف صندوق‌آبادی نایب‌ رئیس انجمن خوشنویسان ایران با حضور حدود ۴۰ نفر از خوشنویسان شهرستان بیرجند و مسئولان انجمن خوشنویسان شهرستان های استان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به میزبانی استان خراسان جنوبی در آذرماه امسال افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلفی از جمله کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است که کارگاه آموزشی نقاشی‌خط با حضور محسن توسلی استاد برجسته این رشته هنری نیز از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره است که همزمان با دهه کرامت در بیرجند برگزار خواهد شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: همزمان با ۳۰ خرداد نمایشگاه خوشنویسی منحنی عشق آثار هنرمند «محمدرضا نیک اختر» از شاگردان استاد صندوق‌آبادی در محل نگارخانه سرو باغ اکبریه بیرجند نیز گشایش می‌یابد.
زمرم یادآور شد:هفدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، در سراسر کشور و همزمان با میلاد حضرت رضا در دهه کرامت، آغاز خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله