معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ۱۵ شهریور امسال تاکنون ۷۵ میلیارد ریال کمک مردمی به دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است.

عبدالرحیم لطفی روز سه‌شنبه در مراسم شور عاطفه‌ها که در مدرسه هیات امنایی دخترانه علامه حلی بیرجند برگزار شد اظهار کرد: هدف از شور عاطفه‌ها راه اندازی پویشی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس خراسان‌ جنوبی است.

وی افزود: محور اصلی این برنامه، مشارکت دانش‌آموزان در کمک به تهیه مایحتیاج تحصیلی همنوعان خود است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: شور عاطفه‌ها امسال با شعار تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان از ۱۵ شهریور شروع شد و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد هم‌افزایی گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، خیران و حامیان فرزندان ایتام و محسنین برای تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بوده‌ایم.

لطفی گفت: یکی از برنامه‌های پیش رو، تامین بسته تحصیلی برای ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت است تا با آسودگی خاطر، شادابی و نشاط در کلاس درس حاضر شوند.

وی خواستار همراهی بیشتر نیکوکاران در شور عاطفه‌ها شد و گفت: امید است با یاری تمامی خیران هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر از تحصیل باز نماند و همه آنان به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست یابند.

این مقام مسئول افزود: شهروندان و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌ جنوبی (دانلود کافه بازار) پرداخت کنند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور