معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در نشست هم‌اندیشی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسکن محرومین کمک به اشتغال شهرستان و استان کرده و ظرفیت ایجاد شغل را به حد اشباع رسانده تا جایی که کارگر ساختمانی با کمبود مواجه شده است.

مهندس محمدجواد فلاحی افزود: طرح‌های شهرداری‌ها رو به رشد است؛ پارک‌های بانوان؛ احداث بلوارها و برخی طرح‌های عمرانی‌ دیگر قسمتی از خدمات برای مردم عزیز است.

وی افزود: در شهرستان طبس اکثر راه‌های ما دچار مشکلاتی بوده اما به لطف دولت تدبیر و امید و استاندار محترم باند دوم محور طبس- یزد درحال انجام است که یکی از معدود کارگاه‌های قوی کشور می‌باشد و محورهای مواصلاتی دیهوک_ بیرجند_ طبس و دیهوک_ فردوس- بجستان و طبس_ اصفهان و طبس_ بشرویه و طبس_ دیهوک در مقابل دیدگان مردم شکرگزار قرار دارد و عملکرد برگه‌ای نیست که در جیب قرار گیرد و آنچه هست که مورد استفاده مردم قرار‌ می‌گیرد.

مهندس فلاحی از تلاش‌های استاندار که انقلابی و جهادی در میدان عمل هستند قدردانی کرد و گفت: اعتبارات سفر دکتر نوبخت برای شهرداری‌ها بسیار مناسب بوده است و بیشترین اعتبار در استان خراسان جنوبی حتی بیشتر از بیرجند به شهرداری طبس اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت گفت: پروژه ۵۰‌ هکتاری مسکن طبس در دست احداث است که بازهم بعنوان سایت ویلایی در دست اقدام است.

وی افزود: درباره طرح گلخانه‌ها نگاه بسیار خوبی در استان وجود دارد که با توجه به نیاز کشت‌های نوین اکنون حدود ۱۵ هکتار در دست اقدام است که شهرداران و دهیاران در این زمینه دقت و تلاش بیشتری داشته باشند.

اقای فلاحی‌ تاکید کرد: بیشترین اعتبار برای دهیاری‌ها در دولت تدبیر و امید بوده است و اگر منظر روستاهای شهرستان تغییر کرده و زیبا شده خروجی این اعتبارات است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس خواستار تسریع در پروژه‌های عمرانی و راه‌ها_ توجه به حوزه بهداشت و درمان_ رسیدگی جدی به موضوع تامین پزشک‌ متخصص در پلی‌کلینیک تامین اجتماعی شد و ‌از استاندار و معاونین وی و مدیران کل استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی برای توجه به شهرستان طبس قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد هنوز هم اعتبارات شایسته‌تر و بهتری اختصاص یابد.