بنابر گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جادهای استان طی 10ماهه اول سالجاري یک میلیون و ششصد و شصت و سه هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومي برون شهري در استان جابجا شدهاند.
بنابر اعلام مهندس مهدی گرجي سرپرست معاونت حمل ونقل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان خراسان جنوبي، طي 10 ماهه اول سالجاري توسط ناوگان حمل و نقل عمومي برون شهري بیش از تعداد 564 هزار مسافر به استان وارد و 659 هزار مسافر از استان خارج گرديدهاند همچنين بیش از 100 هزار مسافر درون استان جابجا شدهاند.
گرجی، افزود: بیشترین سهم جابجايي مسافر مربوط به مركز استان، با تعداد مسافر بیش از703 هزار نفر و كمترين سهم جابجايي مسافر مربوط به شهرستان بشرویه با تعداد مسافر26 هزار نفر بوده است.
وی، با بیان این مطالب افزود: درحال حاضر تعداد 304 دستگاه سواری و کرایه با عمر متوسط7.81سال، و تعداد 106دستگاه مینیبوس با عمر متوسط 20.92 سال و تعداد 242 دستگاه اتوبوس با عمر 11.15 سال کار جابجائی مسافرین از مبدا 6 پایانه در استان را به انجام میرسانند.
از سویی بر اساس اطلاعات سامانه کارت هوشمند مسافر استان تعداد 1655 نفر راننده در این بخش شاغل میباشند.
مهدی گرجی، خاطر نشان کرد: شماره تلفن ثابت 9- 32342137 – 056 آماده پاسخگويي به شكايات، انتقادات و پيشنهادات مسافران گرامي
ميباشد همچنين همشهريان عزيز ميتوانند از طريق سامانه پيام كوتاه 300056141 به صورت مستقيم با مديركل راهداري و حمل و نقل جادهاي استان خراسانجنوبي ارتباط برقرار نمايند.
