به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، دوره ای آموزشی با مشارکت آموزش و پرورش و پلیس راهور شهرستان برای رانندگان سرویس مدارس جهت آشتایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بخصوص قوانین سرویس مدارس برگزار گردید. در این دوره بر لزوم همراه داشتن مدارک لازم ، کارت تردد ، معاینه فنی و مجوز سرویس مدرسه توسط رانندگان تائید شد.
جناب آقای پندور نماینده محترم آموزش و پرورش نیز در این جلسه حضور داشتند و ضمن تشکر از همکاری های سازمان اعلام نمودند در سال گذشته تحصیلی هیچگونه حادثه و قصوری از سوی رانندگان در راستای سرویس دهی صورت نپذیرفته است و کنترل و نظارت بر سرویس ها توسط راهنمایی و رانندگی و سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری به خوبی انجام گرفته است .
- بدون نظر
- کدخبر:12504
- حوزه: اخبار استان, اخبار اسلایدر, اخبار اصلی, اسلایدر, جامعه, خبر مهم
برگزاری دوره آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید
لینک کوتاه خبر:
https://khabarvahonar.ir/news/?p=12504
- پربازدیدترین ها
- داغ ترین ها