#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: سرمایه انسانی استانداری خراسان جنوبی در کشور کم نظیر است.
ناصر ناصری با بیان این مطلب در جلسه معارفه مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، سرمایه نظام اسلامی و ناب ترین و بهترین سرمایه دستگاه های اجرایی است.
?وی تصریح نمود: باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا از نیروی انسانی به بهترین شکل استفاده شود و بدون تردید دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری در این زمینه می تواند در استان نقش آفرین باشد.
?معاون استاندار گفت: باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و سیاست های ابلاغی رئیس جمهور محترم، هم و غم ما در جهت ارتقاء نیروی انسانی و آنچه درشرح وظایف این مجموعه آمده، باشد.
?ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات اخیر دنیا اشاره کرد و گفت: به لطف الهی شروع سال و قرن جدید با موفقیت رزمندگان یمنی همراه بود و آنها توانستند با کمترین امکانات و تجهیزات، به عربستان متجاوز ضربه جدی وارد نمایند.
?وی ادامه داد: این در حالیست که عربستان سعودی از حمایت تمام قد آمریکا ،رژیم صهیونیستی و قدرت های جهانی بهره می برد لذا امیدواریم در اقصی نقاط عالم، مظلوم بر ظالم پیروز گردد.
?معاون استاندار خاطرنشان کرد: یکی از مشاورین رژیم صهیونیستی نقل می کند که عربستان به ما وعده داده در صورت حمله این رژیم به ایران اسلامی همه هزینه ها ومخارج آن توسط عربستان پرداخت می شود، اما باید گفت ما حریف یمن با ابتدایی ترین امکانات، نشدیم لذا چطور می خواهیم در مقابل نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران بایستیم.

ناصری متذکر شد: همه اینها به همت رهبری های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حضور مردم و دلسوزان نظام در همه صحنه ها و بزنگاه های نظام اسلامی می باشد لذا باید قدر خود، نظام اسلامی و مردم را بدانیم.
?وی افزود: به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، تنها انقلابی که در تاریخ آرمان هایش را حفظ کرده و به آنها خیانت نکرده ،انقلاب اسلامی است.
?به گفته وی؛ باید قدردان نظام اسلامی باشیم زیرا ملت های مقاوم یمن ،فلسطین و لبنان با تأسی از همت، استقلال و اقتدار نظام اسلامی توانسته اند در جهان روی پای خود بایستند.
?‌شایان ذکر است؛ در این جلسه، مریم سادات سیادت جو به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری معرفی شد.