مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای ۱۳۲۰ واحد صنعتی دارای قابلیت گازرسانی از محل مصوبه شورای اقتصاد بوده که تا کنون ۷۶ درصد واحدهای صنعتی شامل ۱۰۰۲ واحد صنعتی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

سید محمود هاشمی،  به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: بر اساس گزارش دریافتی از سوی شرکت ملی گاز ایران، گازرسانی به صنایع، شرکت گاز خراسان جنوبی با گازرسانی به ۱۰۰۲ واحد صنعتی و تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد، دارای بالاترین میزان گازرسانی به صنایع در بین شرکت‌های گاز استانی در سطح کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی دارای ۱۳۲۰ واحد صنعتی دارای قابلیت گازرسانی از محل مصوبه شورای اقتصاد بوده که تا کنون ۷۶ درصد واحدهای صنعتی شامل ۱۰۰۲ واحد صنعتی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

وی، گازرسانی به صنایع در قالب مصوبه شورای اقتصاد را عامل جهشی در جهت توسعه صنایع استان عنوان کرد و ادامه داد: چرخ توسعه اقتصادی هر استان را واحدهای صنعتی و تولیدی آن به حرکت در می آورد و علاوه بر این، افزایش فعالیت‌های این واحدها موجب اشتغال گسترده، ایجاد امنیت و عدم مهاجرت نیز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، احداث خطوط گازرسانی را به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها در ایجاد صنایع بزرگ و کوچک مطرح کرد و گفت : خراسان جنوبی دارای پتانسیل مناسبی برای فعالیت گسترده واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد و گازرسانی به صنایع از اهداف مورد تاکید شرکت گاز استان است.

هاشمی، سال جاری را سالی ماندگار در کارنامه افتخارات شرکت گاز خراسان جنوبی برشمرد و یادآور شد: گازرسانی به ۶۳۴ روستا در طول یکسال که به عنوان یک رکورد بی سابقه در طول فعالیت شرکت ملی گاز ایران محسوب می‌شود، حاصل تلاش و همت کارکنانی است که خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.