#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

?معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ گونه خدماتی به مسافران نوروزی در شهر‌های زرد و آبی ارائه نمی‌شود.
فرهادی با بیان این مطلب در ستاد استانی خدمات سفر خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، سفر به شهر‌های زرد و آبی محدودیتی ندارد، اما نسبت به سال‌های گذشته، سازمان‌های خدمات رسان هیچ گونه خدماتی از جمله تسهیلات سفر و اسکان برای مسافران نخواهند داشت.
?وی با تأکید بر فرهنگ سازی دستگاه‌های متولی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این ایام افزود: در این خصوص شهرداری‌ها باید بنر‌هایی در ورودی‌های شهر‌ها برای اطلاع رسانی نصب کنند.
?معاون استاندار بر نظارت استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی ناوگان اتوبوس رانی نیز تأکید نمود.
?فرهادی گفت: در این مدت خودرو‌های آتش نشانی هم باید در ورودی شهر‌ها مستقر باشند.
?وی با بیان اینکه از ظرفیت بسیج نیز در این ایام باید استفاده شود، افزود: تمامی خودرو‌های دستگاه‌های اجرایی که دارای چراغ گردان هستند باید برای هشدار در جاده‌ها مورد استفاده قرار گیرند.
?به گفته وی؛ خودرو‌های امدادی باید علاوه بر جاده‌ها، در ورودی شهر‌ها هم مستقر شوند.
?معاون استاندار با اشاره به اینکه فرمانداران باید شرایط بهداشتی لازم را برای مسافران احتمالی در نظر بگیرند، تصریح نمود: باید برای این منظور یک نقطه از شهرستان مهیا شود که به صورت مکرر توسط شهرداری ها ضدعفونی شوند.
?فرهادی ادامه داد: در بقاع متبرکه هم باید فقط فضا‌های باز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شود.
?وی از آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان باتوجه به شرایط جوی و حوادث احتمالی در جاده‌ها خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی همچنان در استان ادامه خواهد داشت.
?در این نشست، دیگر اعضای حاضر نیز از اقدامات در دستور کار برای ارائه خدمات در ایام نوروز گفتند.