فرماندار نهبندان در جلسه برنامه ریزی برگزاری جشنواره شتر در شهرستان : به جهت استفاده از ظرفیت‌های مرتبط با حوزه شتر داری، جشنواره شتر در سال جاری در نهبندان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار می گردد.
با حضور بیکی فرماندار شهرستان ، حسینی نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان و اعضای شرکت کننده جلسه برنامه ریزی جشنواره شتر در شهرستان نهبندان برگزار شد .
بیکی فرماندار نهبندان در این جلسه اظهار نمود : جشنواره شتر در شهرستان نهبندان باید در سطحی که قابلیت اجرایی داشته باشد و با استفاده از توانمندی های بومی شهرستان برنامه ریزی و هدف گذاری گردد.
وی در ادامه اشاره کرد : با توجه به اینکه بیشتر از ۱۲ هزار نفر شتر در شهرستان وجود دارد و در سطح استان اولین رتبه مختص این شهرستان می باشد باید ضمن شناخته شدن بیشتر شهرستان نهبندان درحوزه ی شترداری از کلیه ادارات متولی شهرستان خواسته می شود که با همکاری و هماهنگی های لازم اقدامات و فعالیت های بلندتری دراین حوزه برداشته شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه قرار است اقدامات مناسبی برای افراد بومی شهرستان در این حوزه انجام گیرد در صورت امکان و با توجه به شرایط موجود جشنواره شتر از حالت استانی به منطقه ای گسترش یابد زیرا که این خود هم از لحاظ تبلیغات و هم ارتباطی تاثیر بسزایی برای شناساندن شهرستان در حوزه شتر خواهد داشت.
فرماندار نهبندان در این جلسه تصریح کرد : جلسه ای با شرکت تعاونی ها و فعالین بخش شتر در شهرستان گرفته شود و پیش بینی های لازم برای مسابقات شترسواری در نظر گرفته شود.
وی در پایان گفت : با توجه به اینکه پیگیری هایی از طریق استاندار محترم در حوزه ی هاب شتر در شهرستان نهبندان انجام شده است از همه خواسته می شود که با نگاه ویژه تری نسبت به فرآوری محصولات شتر در شهرستان نهبندان انجام گیرد.
لازم به توضیح می باشد که در این جلسه همچنین در خصوص ایجاد میدان عرضه دام در شهرستان نهبندان بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ گردید