#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان‌جنوبی:
✅ کاهش ۸۴ درصدی ترددها در ۲۴ ساعت گذشته
?سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خراسان‌جنوبی از کاهش ۸۴ درصدی میزان ترددها در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
خوش خبر با بیان این مطلب در تشریح اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  گفت: این کاهش ۸۴ درصدی در مقایسه با آمار ترددها در مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاده است.
?وی به کاهش ۶۶ درصدی میزان مصرف بنزین نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته در همین مدت یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر مصرف بنزین داشتیم ولی خوشبختانه این رقم در سال جاری به ۳۷۵ هزار لیتر کاهش پیدا کرده است.
?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از نتیجه فعالیت نیروی انتظامی در ۲۴ ایستگاه تعیین شده در ورودی ها و خروجی های استان گفت و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده، هدایت بیش از ۲ هزار خودرو برای گذر از محورهای استان، ممانعت از خروج بیش از ۶۰۰ دستگاه خودرو و جلوگیری از ورود ۸۴ دستگاه خودروی حامل مسافر به داخل استان از اقدامات عزیزان نیروی انتظامی در مبادی ورودی استان است.
?خوش خبر افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته برای ۱۰ خودرو جریمه صادر شده و ۷ خودرو نیز توقیف شده اند.
?وی سپس با تأکید بر بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی فعال تصریح نمود: برای یک واحد صنفی متخلف نیز حکم پلمپ صادر شده است.
?به گفته وی؛ آمارهای ارائه شده بیانگر این است که برای نتیجه دهی موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی از هیچ تلاشی در استان دریغ نشده است.
?سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان در پایان متذکر شد: ان شاء الله با عنایت خداوند و همراهی هوشمندانه مردم، شر این ویروس از سر مردم کشور و به خصوص مردم استان کم شود.
?خوش خبر، ادامه همکاری کادر درمانی، فعالان نیروی انتظامی، بسیج، راهداری، هلال احمر و… را نیز از شروط موفقیت در این طرح برشمرد.