در نشست  فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با‌ مهندس رحیمی ریاست صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و درمان مطرح شد:
? فلاحی با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان هم از نظر جایگاه گردشگری و جذب توریست، همچنین نقطه اتصال ۶ استان کشور خاطرنشان کرد این جایگاه ارزنده بعلاوه دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل های بالای طبس می طلبد که این شهرستان مورد توجه ویژه قرارگیرد که یکی از مقوله هایی که نیاز است درشهرستان بیشتر روی آن هدف گذاری شود، مقوله بهداشت و درمان و گسترش امکانات پزشکی وافزایش رشته های دانشگاهی دراین حوزه است.
?فلاحی از ریاست صندوق رفاه وزارت بهداشت و درمان خواست :
توسعه دانشکده و ارتقا آن و رشته های موجود درآن، تخصیص ردیف اعتباری مستقل برای دانشکده پرستاری، تجهیز خوابگاه و سلف دانشکده، توجه به بحث رفاهیات دانشجویان وتجهیزات ورزشی دانشکده، رسیدگی به مقوله سرویس تردد و ایاب و ذهاب دانشجویان و… مورد نگاه ویژه قرارگرفته ومساعدت لازم جهت رفع نیازها ومشکلات حوزه بهداشت ودرمان شهرستان و دانشکده پرستاری انجام گردد.
?مهندس رحیمی با بیان اینکه نگاه ویژه مدیران شهرستان و در راس آنان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ارتقا حوزه سلامت وبهداشت ودرمان درشهرستان است که این نشان از همگرایی و وحدت رویه در جهت توسعه وآبادانی شهرستان بوده، آینده ای روشن فراسوی پیشرفت طبس قابل تصور است. وی همچنین قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات وموانع موجود داده خاطرنشان کرد از ظرفیت‌های موجود در مجمع خیرین شهرستان نیز می بایست در جهت گسترش وتوسعه بهداشت ودرمان شهرستان استفاده نموده ما نیز در این زمینه همراهی ومساعدت خواهیم نمود.
? شایان ذکر است مهندس محمد علی شهامی معاونت توسعه ومدیر سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و درمان و فرزند برومند شهرستان نقش تاثیرگذاری درپیشرفت وتوسعه مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان ودانشکده پرستاری داشته است.