?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم در پشتیبانی از انقلاب و ولایت فقیه به وظیفه شرعی خود عمل نموده و همواره در صحنه حاضر می باشند.
محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان ، ضمن تقدیر از حضور معنادار و بموقع مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه خاطرنشان کرد: این حضور پرشور وشعور، وظیفه مسئولین را در قبال این زمان شناسی مردم سنگین تر می نماید .
?وی افزود: حضور ماندگار مردم در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن ماه مانع دشمنی های معاندان این نظام الهی نمی شود لذا ما باید در این خصوص همواره هوشیار عمل نموه و اقدام ما در این حوزه آفندی باشند، نه تدافعی تا بتوانیم در راستای خنثی سازی نقشه های دشمن گام برداریم.
?معاون سیاسی استاندار به سخنان رهبری در موضوع حجاب اشاره و تصریح کرد: به فرموده معظم له در موضوع عفاف و حجاب افرادی که حجابشان ضعیف است نباید افرادی خارج از دایره نظام و ضد انقلاب و دین معرفی شوند.
?طالبی با ذکر این نکته که در قانون ما که نشأت گرفته از شرع مقدس اسلام است، رعایت حجاب اسلامی حرمت شرعی دارد، متذکر شد: رعایت حجاب، تکلیفی دینی و قانونی است و طبق قوانین اسلامی و ایرانی کشف حجاب جرم محسوب شده و باید با آن برخورد شود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور