#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

همرزم سردار شهید سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم فقط ایرانی نیست بلکه مکتبی کادرساز و ایرانی، اسلامی، جهانی است که تمام دنیا در حال برقراری ارتباط با این مکتب هستند.

سردار عظیم ابراهیم‌پور شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حسینیه جماران بیرجند افزود: معتقدم نامگذاری مکتب حاج قاسم توسط مقام معظم رهبری صرفا یک مکتب دینی نیست بلکه مکتب دینی انقلابی کادرساز برای ظهور حضرت است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم مکتب شهید سلیمانی را بررسی کنیم باید ریشه‌ها و مبانی مکتب سردار را مورد توجه قرار دهیم.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه از بدو خلقت آدم (ع) جبهه حق و باطل تشکیل شد اظهار داشت: از آن زمان بدون وقفه جبهه باطل در مقابل ما تشدید شد و در پیام قطعنامه امام راحل هم آمده جنگ ما جنگ حق و باطل بود یعنی اساسا وجود اعتبار ما در مقابله با باطل تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه علمدار جبهه حق و باطل تنها دو مکتب است گفت: جبهه حق، اسلام ناب و جبهه باطل، یهود یا صهیونیسم است که در این دو جبهه نزاع بدون تعارف جدی است.

سردار ابراهیم‌پور افزود: در این شرایط مسیحیت، زرتشتی‌ها، هندی‌ها، بودایی‌ها و سایرین برای مدیریت جهان هیچ برنامه‌ای ندارند اما از وقتی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، یهود و نظام سلطه به این جمع‌بندی رسیدند که اگر اینها قوت بگیرند، مکتب آنها مکتب داخل ایران نیست بلکه مکتب جهانی است.

وی گفت: پیشکسوتان انقلاب و جنگ به یاد دارند با وجود ایجاد ۵۲ کودتا علیه انقلاب و ۱۷ هزار شهید ترور، اما انقلاب سر جای خودش ماند، هشت سال جنگ را طراحی کرده و مستقیم وارد جنگ با ما شدند.

این فعال فرهنگی افزود: هشت سال جنگ توسط بچه‌های انقلابی مدیریت شد اما تصمیم گرفتند انقلاب را از درون متلاشی کنند و نفوذ لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ دست آنها را رو کرد، برنامه‌ریزی‌های جامع انجام دادند تا انقلاب را متلاشی کنند اما انقلاب سر جای خودش هست.

وی بیان کرد: نظام سلطه که برخی از لایه‌های آن آمریکا، صهیونیسم، فرانسه، انگلیس، اسرائیل و کشورهای مختلف بوده اما راس آن یهود است، برنامه‌ریزی کرد و چون به این نتیجه نرسیدند و با نفوذ نتوانستند انقلاب را متلاشی کنند در گام بعدی داعش را طراحی کردند.

سردار ابراهیم پور با بیان اینکه داعش عقبه ۱۵ ساله دارد گفت: داعش را به عنوان دولت اسلامی عراق و شام معرفی، مستقر و تجهیز کردند با هدف اینکه سه ضلع اصلی مقدمه‌ساز ظهور را در ایران، لبنان و یمن از بین ببرند.

وی تصریح کرد: ماموریت داعش نابودی این سه ضلع بود که به قول خودشان یک دولت بزرگ مسلح تا بن دندان تجهیز شده را در سوریه و شام مستقر کردند.

همرزم سردار شهید سلیمانی با تاکید بر اینکه عظمت حاج قاسم سلیمانی اینجاست افزود: حاج قاسم وقتی وارد میدان شد که علمدار جبهه حق ‌و مقاومت است و همه معادلات جهان، یهود و نقشه جامع اینها را از درون نابود کرد و نقشه کامل شکست خورد.

وی گفت: حاج قاسم در مقدمات ظهور با لشکر باطل جنگید و اصلا دعوای کشور نیست بلکه دعوای جهانی‌سازی اسلام ناب و محوریت مهدویت است.

سردار ابراهیم‌پور افزود: حاج قاسم خط جبهه حق را در عالم فرماندهی کرد و وقتی وارد میدان شد به دنبال آن فاطمیون، زینبییون، علویون، انصاریون و سایرین تشکیل شد و تمامی معادلات طراحی شده ۱۵ سال گذشته یهود را رو کرد و به هم ریخت.

وی گفت: یهودیان اصلا فکر نمی‌کردند به این روز بیفتند چون با داعش می‌خواستند همه‌ چیز را نابود کنند و ترور حاج قاسم تصمیم ترامپ کثیف و نامرد نبود چون ترامپ نفر لایه چندم یهود است ولو اعلام با وی بود اما تصمیم جریان بزرگان یهود در عالم بود که گفتند تا حاج قاسم را شهید نکنیم، نمی‌نشینیم.

این فعال فرهنگی افزود: حاج قاسم سلیمانی اقتدار اسلام و جبهه حق است، اما اینها چقدر نفهمند چون وقتی شهید شد آقا فرمودند آن طرف دستش بازتر است برای اینکه دست انقلاب را بگیرند، در حالی که اینها فکر کردند حاج قاسم را زدند کار تمام است.

وی بیان کرد: در شهرهای مختلف ایران حتی کشورهای خارج رویش‌های حاج قاسم سلیمانی را در جاهای مختلف می‌بینیم و اگر حاج قاسم را می‌خواهید بشناسید نه در ایران که در کشورهای مختلف سری بزنید.

وی گفت: دنیا در شرایط تحول بسیار سریع و خیلی محکم است و در شرایطی که جهان می‌خواهد تحول ایجاد کند، محور تحول، جمهوری اسلامی است.

سردار ابراهیم‌پور افزود: کشورهایی مانند چین، روسیه و هند اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که در این موازنه جمهوری اسلامی محور است و فارغ از همه سم‌پاشی‌هایی که علیه دولت جمهوری اسلامی‌ شود، برنامه‌های رسانه‌ای که منافقین غرب برنامه‌ریزی کرده‌اند و معادلات اقتصادی جهان تغییر می‌کند ایران در مسیر یک رشد اقتصادی بالا قدم بر می‌دارد.

وی گفت: زمانی مجموع سهم ما از واردات ۱۶ کشور تنها ۲ درصد بود و اکنون همه کشورهای همسایه دارند اقتصادشان را با ما گره می‌زنند چون این دولت انقلابی به فرموده مقام معظم رهبری، دیپلماسی سیاسی را ضربدر دیپلماسی اقتصادی کرده است.

همرزم سردار سلیمانی گفت: اقتصاد منطقه‌ای در آینده نزدیک در سیطره ایران قرار می‌گیرد و نگرش اقتصادی ما به سمت شرق سبب شده غرب به اصطلاح در انزوا قرار بگیرد و در برجام و مذاکرات آن کاملا رو شد که تمام قرارداد و ‌تقاهم‌نامه‌ای که غرب در دولت گذشته می‌خواست به ما القا ‌کند کنار گذاشته شود و ۸۰ درصد پیش‌نویس برجامی که مذاکره‌کنندگان ما نوشته‌اند را قبول کرده‌اند.

وی با بیان اینکه معادلات جهان به نفع ما رقم می‌خورد ادامه داد: گول رسانه‌ها را نخورید، به فضل خدا برنامه‌هایی در زمینه یارانه، بورس، نظام بانکی یا تولیدات و نیازهای اصلی مردم در دولت جدید شکل گرفته اما مدیریت تحول زمان می‌خواهد.

سردار ابراهیم‌پور گفت: در آینده به برکت امثال زحمت‌کشان دولت، شهدای گمنام، حاج قاسم سلیمانی و آنهایی که آستین بالا زدند تا برای رهبری سربازی کنند موفق می‌شویم، هرچند کمبودهایی هم وجود دارد اما معادلات جهان به نفع جمهوری اسلامی رقم می‌خورد.

وی خطاب به حضار در مراسم و مردم گفت: نمی‌شود فقط تماشاچی باشیم بلکه باید ببینیم و بدانیم چه باری از انقلاب بر دوش ماست، در مجلس حاج قاسم خودتان را بازتعریف کنید و اگر دست شما در دست شهدا باشد در این صورت حتما به شما مدد خواهند کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی اگر حاج قاسم شد، خودش بارها تکرار کرده که من تابع فرمایشات ولایت و مقام معظم رهبری هستم و امروز به همه مسوولان عرض می‌کنم اگر حواستان نباشد و ذره‌ای از خط ولایت فاصله بگیرید، مطمئنا زمین می‌خورید.