معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از پیشنهاد بازنگری ۲ پروژه تغذیه مصنوعی در این استان خبر داد و گفت: این درخواست مورد موافقت شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران قرار گرفت.

 محمد فرهادی اظهار داشت: در دیدار با مدیر حوضه آبریز فلات مرکزی ایران در شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب، اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام تغذیه مصنوعی پیگیری و بررسی شد.

وی افزود: اجرای ۲ پروژه تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی در شهرستان‌های نهبندان و زیرکوه از سال ۹۰ آغاز شد که در حال حاضر پیشرفت کمی دارند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به تغییرات جوی که طی سال‌های اخیر رخ داده و کاهش شدید میزان بارندگی‌ها، بازنگری این ۲ پروژه پیشنهاد شد.

وی ادامه داد: تغییر در این پروژه‌ها در راستای صرفه و صلاح استان پیشنهاد شد که این درخواست مورد موافقت شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب قرار گرفت.

فرهادی از ساماندهی حریم و بستر رودهای استان نیز خبر داد و گفت: در دیدار با مدیر حوضه آبریز فلات مرکزی ایران در شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب، موضوع ساماندهی حریم و مسیر رودهای استان مطرح و با قول مساعد همراه شد.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مسائل حوزه راه و حمل و نقل استان پیگیری شد.

فرهادی طی این دیدار با قائم مقام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره پروژه‌های راهداری استان به بحث و رایزنی پرداخت.

پیگیری اعتبارات ملی، مطالبات پیمانکاران راه‌های روستایی، رایزنی برای بازسازی و تجهیز ماشین‌آلات راهداری از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

دیدار معاون استاندار خراسان جنوبی با قائم مقام رییس سازمان، معاون راه‌های فرعی و روستایی و مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و معاون برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی همراه بود.