#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار در اولین جلسه شورای معاونین، مدیران ستادی و فرمانداران تاکید کرد؛ لزوم استفاده از جوانان توانمند و انقلابی در شهرستان ها/ سوء استفاده از جایگاه مدیریتی برای استفاده شخصی ممنوع است

(قسمت اول)?
?دکتر قناعت در اولین جلسه شورای جدید معاونین، مدیران کل ستادی و فرمانداران خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امیرالمومنین امام علیه السلام و قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان، با بیان اینکه نگاه ما(انقلاب اسلامی) به عرصه های مدیریتی متفاوت از نگاه لیبرالی است، گفت: نگاه انقلاب اسلامی به عرصه های مدیریت، مبتنی بر آموزه های اسلامی و انقلابی و برگرفته از سیره حکمرانی امام علی علیه السلام، ائمه معصومین و ولایت فقیه است.

?وی به برگزاری اولین جلسه شورای معاونین، مدیران ستادی و فرمانداران اشاره کرد و افزود: خانواده دولت سیزدهم در حوزه وزرات کشور(استانداری و فرمانداری‌ها) اخیرا شکل گرفته و کار ما با انتصاب معاونین استاندار و فرمانداران آغاز شده است.

?دکتر قناعت افزود: هدف از برگزاری این جلسه بیان شاخص های دولت سیزدهم و انتظاراتی که از مدیران آن وجود دارد است.

دکتر قناعت در اولین جلسه شورای جدید معاونین، مدیران کل ستادی و فرمانداران خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تمامی کارگروه هایی که استاندار و معاونین در آن مسئولیت دارند بایستی بدون استثناء و منظم برگزار شود، اظهارکرد: انتظار این است که کارها را درست، دقیق و انقلابی انجام دهیم و این از انتظارات مردم از دولت انقلابی است.

?وی در ادامه به مسئله ترک فعل و پاسخگویی مدیران اشاره کرد و گفت: ترک فعل یعنی فرد مسئول، جایی که باید امضاء بزند از آن خودداری می کند و یا کاری که بایستی انجام دهد اما اقدامی نمی کند.

*مدیران پاسخگوی مردم باشند

?دکتر قناعت تاکید کرد: مسئولین خودشان را در معرض سئوال و نقادی قرار دهند و همواره پاسخگوی مردم باشند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شاخص های مدیران در دولت سیزدهم، گفت: برای بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان، پاکدستی، سلامت مالی و اخلاقی مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است و در این خصوص کوتاه نمی آییم.