ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و دبیر شورای اطلاع رسانی به دستورکارهای این جلسه اشاره کرد و افزود: با توجه به مصوبه جلسه گذشته، قرار بر این شد تا سازمان های مدعو، پیوست رسانه ای پیشنهادی برای طرح های بزرگ خود با هدف استفاده از بند “چ” و بستن هر چه سریع تر قرارداد با رسانه ملی جهت اطلاع رسانی را ارسال نمایند که تاکنون برخی سازمان ها پیوست رسانه پیشنهادی خود را به شورای اطلاع رسانی ارائه داده اند.
وی همچنین به مصوبه تشکیل اتاق فکرهایی متشکل از رسانه ها و مدیران دستگاه های اجرایی جهت هم اندیشی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان اشاره کرد. مقرر شد این جلسات با همکاری خانه مطبوعات به صورت اتاق های مشورتی با محوریت هر حوزه به صورت تخصصی برگزار گردد.
الزام تعریف پیوست رسانه ای همزمان با ابلاغ اعتبار طرح های بزرگ استان از دیگر مصوبات جلسه قبل بود که پس از هم اندیشی اعضای شورای اطلاع رسانی مقرر شد دستگاه متولی اجرای این گونه پروژه ها، موظف به اجرای پیوست رسانه ای آن شود.
در ادامه جلسه شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از فرآیند بازرسی و نظارت و تنظیم بازار به شورای اطلاع رسانی ارائه داد.