?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در جنگ روایت ها قرار داریم و چهره واقعی دشمنان باید برای جوانان و نوجوانان بیان شود، گفت: رسانه ها چهره واقعی غرب را برای مردم به تصویر بکشند تا مردم بدانند غربی ها چه جنایت هایی علیه مردم خودشان انجام می‌دهند .
محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به فضای رسانه ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریک مردم و به ویژه جوانان از طریق دروغ پردازی و کشته سازی ها، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این مقطع حساس با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و با تمام توان مالی و رسانه ای پای کار آمدند تا بتوانند به انقلاب صدمه بزنند و به اهداف شوم خود برسند.
?وی اقدامات رسانه ای اخیر دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک جنگ تمام عیار رسانه ای با تمام توان و تجهیزات عنوان کرد و گفت: دشمن امروز با راه اندازی موضوعات مختلف فرقه ای، مذهبی، قومی و همچنین فعال کردن گروهک های منافقین و پروژه کشته سازی بدنبال بر هم زدن آرامش کشور است و با مطرح کردن موضوع تحریم ها می خواهد بر آتش این فتنه ها بدمد اما به لطف الهی مثل همیشه تاکنون ناکام مانده و به اهداف خود نخواهد رسید.
?معاون استاندار با بیان این نکته مهم که رسانه های غربی در جنگ رسانه ای بدنبال راه اندازی عملیات روانی، اداراکی و روایتی هستند، متذکر شد: ما باید بسیار مراقب جنگ روایت ها و دروغ پردازی های دشمنان از طریق فضای رسانه ای و الکترونیک باشیم.
?طالبی افزود: برخی روایت های کاذبی از ایران توسط رسانه های استکبار جهانی به خورد جوانان و نوجوانان ما در گذشته داده شده که اینها به موقع پاسخ داده نشده و امروز باید رسانه های ما با روایت های درست و تبیینی پاسخ شبهه پردازی های دشمنان را بدهند.

?وی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران همچون کوه استوار است و این اقدامات دشمنان دودش به چشم خود آنها خواهد رفت، تصریح کرد: وقایع اخیر کشور در عین حال که تبعات اقتصادی ناشی از ضربه زدن به امکانات عمومی و مردمی را به همراه داشت، اما چهره واقعی برخی ناخالصی ها را نمایان کرد.
?معاون استاندار با بیان اینکه برنامه اصلی دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور برای آبان ماه بود، گفت: فوت مهسا امینی باعث شد تا دشمن از این موضوع سوء استفاده کرده و با طرح مباحثی همچون حجاب و عفاف و با استفاده از کلیدواژه گشت ارشاد اقدامات خود علیه نظام را جلوتر بیندازد.
?به گفته وی؛ قانون پوشش زنان در دانشگاه و مدارس و همچنین تفکیک جنسیتی در دانشگاه در برخی کشورها وجود دارد اما اینها در هیچ رسانه ای بیان نمی شود.
?طالبی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی از دهه هفتاد شدت گرفته، گفت: متأسفانه به موقع و در جاهای مختلف درخصوص تهاجم فرهنگی و مقابله با آن به قانون عمل نشده است.
?وی افزود: امروز متأسفانه شبکه های غربی طوری علیه نظام سناریوسازی و دروغ پردازی می کنند که جوان و نوجوانان ما آن را به عنوان یک واقعیت می پذیرد.
?معاون استاندار با اشاره به اینکه جبهه انقلاب تاکنون در مورد فتنه های دشمنان به خوبی از عهده هجمه ها برآمده، گفت: با تلاش مجموعه رسانه ای جبهه انقلاب، جوانان ما بزودی خواهند فهمید اغتشاشات اخیر فتنه جدید دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده است.

طالبی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر همگرایی و همدلی هرچه بیشتر رسانه های استان در این مقطع حساس در راستای امیدآفرینی و بصیرت افزایی، گفت: رسانه های استان در راستای امیدآفرینی واقعی و بیان توفیقات نظام و انقلاب با همدلی و اتحاد تلاش کنند.
?وی با بیان اینکه دستگاه‌ها ، مؤسسات و تشکل های مردمی و فرهنگی استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کلیپ های ماندگاری را با محتواهای جذاب از چهره واقعی غرب تهیه و منتشر کنند، گفت: غربی ها در حالی برخی مسایل را مرتب به ایران نسبت می دهند که خودشان گرفتار آن هستند لذا اینها باید برای نسل جوان بیان شود.
?به گفته وی؛ با عنایت به تأثیرپذیری بخش اندکی از جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان از رسانه های بیگانه، ضرورت دارد تیمی متشکل از حوزه های فرهنگی اعم از سازمان ها، نهادها، تشکل‌های مردمی و غیراداری، با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل و با تهیه کلیپ ها و مستندات ساختگی و مغرضانه ای که رسانه های غرب به جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند و در واقع در کشورهای غربی شاهد مصادیق آن هستیم، تهیه و منتشر گردد.