دومین جلسه کارگروه فرهنگی هنری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی پیرامون هم اندیشی در خصوص نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر برگزار شد.

اصر نبی زاده ۵ مهرماه جاری در کارگروه فرهنگی هنری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دومین کمیته فرهنگی و هنری ستاد در استان تشکیل گردیده تا با هم اندیشی و اعلام برنامه های پیش بینی شده توسط دستگاه های فرهنگی و هنری در برگزاری هرچه بهتر برنامه ها در این ایام برنامه ریزی شود.

وی دهه مبارک فجر را فرصتی برای گرامیداشت زحمات کشیده شده برای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت:دهه فجر زمانی برای آموزش نسل جدید و یادآوری آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های گذشته است چراکه دستاوردهای انقلاب و رنج‌ها و سختی‌هایی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده نه‌تنها در ایام دهه فجر بلکه همیشه و هر روز باید برای نسل جوان یادآوری شود.

وی با اشاره به مردمی تر کردن جشنهای انقلاب اسلامی، گفت: لازم است این برنامه ها را با شرایط و ویژگی های خاصی اجرا کنیم تا بهترین نمایه از انقلاب اسلامی باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛با تاکید بر لزوم استفاده از حوزه‌های مختلف هنری در برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد:لازم است غالب جهت گیری برنامه‌ها و جشن‌ها با استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان باشد و البته رسالت ما در کمیته فرهنگی هنری نیز همین مسئله است.

در ادامه هر یک از مدعوین و حاضران در جلسه به ارائه برنامه‌های اداره و دستگاه مربوطه پرداخته و نقطه نظرات خود را پیرامون دستور جلسه بیان کردند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله